Szkolenia – naucz się jak obsługiwać programy

Szkolenia w e-signature.pl to najlepszy wybór gdyż w swojej ofercie posiadamy możliwość przeprowadzenia wsparcia zarówno u klienta jak i on-line. Zakres, w ramach którego przekazujemy cenną wiedzę dotyczy przede wszystkim obsługi programów dostawcy usług zaufania lub innych.

Jak podpisać sprawozdanie finansowe?

Bardzo częstym pytaniem dotyczącym konieczności użycia Kwalifikowanego Podpisu Elektronicznego jest kwestia podpisu sprawozdań finansowych dla osób prawnych. Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej wybierz opcję szkolenia a my wskażemy Ci w jaki sposób podpisać dokument wymagany przez KRS.

Jakiego formatu użyć przy podpisywaniu dokumentów w formie cyfrowej?

Program dostarczony przez producenta usługi zaufania umożliwia wybór wielu formatów, w zależności od zapotrzebowania. Podczas stosowania Kwalifikowanego Podpisu Elektronicznego warto jest wiedzieć jakiego formatu należy użyć. Taką informację pozyskasz w ramach szkolenia, które możemy dla Ciebie zorganizować.

Co zawiera oraz ile kosztuje szkolenie w e-signature.pl?

Aby poznać pełną ofertę musisz przedstawić nam swoje zapotrzebowanie. Standardowo usługa szkolenia i instalacji z zakresu oprogramowania producenta to koszt 90 zł netto a jeżeli interesuje Cię obsługa większej grupy osób, zapoznaj się z naszym cennikiem. Warto jest zamówić naszą usługę w ramach zakupu Kwalifikowanego Podpisu Elektronicznego jako kompleksowy produkt.

Szkolenie zawiera:

  1. Informację jak i skąd pobrać oprogramowanie producenta.
  2. Omówienie jak zainstalować wymagane oprogramowania.
  3. Wskazanie jak zarejestrować urządzenie w Windows.
  4. Informację jak zmienić PIN i PUK w urządzeniu.
  5. Pełną obsługę programu dostarczonego przez producenta Kwalifikowane Podpisu Elektronicznego.
  6. Omówienie poszczególnych formatów podpisów oraz kiedy je stosować.
  7. Omówienie poszczególnych typów podpisu oraz kiedy je stosować.
  8. Proces podpisywania dokumentów.
  9. Proces weryfikacji podpisanych dokumentów.

W naszej ofercie znajdziesz również możliwość wyboru szkolenia z zakresu możliwości użycia podpisu w innych oprogramowaniach. Dodatkowo wskażemy Ci proces podpisu ze stemplem tak aby po wydrukowaniu dokumentu podpisanego w formie elektronicznej, odbiorca wiedział, że ten dokument był podpisany cyfrowo. Od dzisiaj jednak nie musisz drukować już dokumentów a segregator z informacjami pracowników możesz trzymać na dysku komputera lub w chmurze. Oszczędzaj czas i pieniądze.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *