KSeF co to jest?
KSeF to inaczej Krajowy System e-Faktur
KSeF to inaczej krajowy system elektronicznych faktur. Jest to system informatyczny, który umożliwia wystawianie, przesyłanie i przechowywanie faktur elektronicznych. KSeF wprowadzono, aby usprawnić obieg dokumentów handlowych oraz zmniejszyć obciążenie przedsiębiorców obowiązkiem prowadzenia dokumentacji papierowej. Od 2024 roku obowiązywać będzie wszystkich przedsiębiorców w Polsce obligatoryjnie. Obecnie funkcjonuje tylko dla chętnych.
Jak korzystać z KSeF?
Aby korzystać z KSeF, należy posiadać indywidualne konto w systemie. Jeśli zdecydujesz się na takie rozwiazanie to musisz posiadać program komputerowy lub aplikację internetową. Po wystawieniu faktury elektronicznej, można ją przesłać za pośrednictwem KSeF do odbiorcy lub do archiwum.
KSeF jest administrowane przez Ministerstwo Finansów, a jego działanie jest nadzorowane przez Urząd Regulacji Elektronicznych Dokumentów Handlowych.
Jak wykorzystać kwalifikowany podpis elektroniczny w systemie KSeF?
Podpis kwalifikowany to rodzaj podpisu elektronicznego, który spełnia określone wymagania techniczne i prawne. Jest on równoważny podpisowi odręcznemu. Pozwala m.in. podpisywać dokumenty elektroniczne, takie jak faktury elektroniczne, sprawozdania finansowe i wiele innych. W przypadku faktur elektronicznych wystawianych za pośrednictwem KSeF, podpis kwalifikowany potwierdza autentyczność i integralność danych elektronicznych oraz zapewnia, że faktura nie została zmieniona po jej wystawieniu. Jest to ważny element zabezpieczenia faktur elektronicznych, który potwierdza, że fakturę wystawiono przez określoną osobę lub firmę. Podpis kwalifikowany pozwala równocześnie zweryfikować tożsamość użytkownika przy zakładaniu konta w systemie KSeF. Każdy użytkownik musi przejść przez proces weryfikacji.
Jak wyrobić kwalifikowany podpis elektroniczny najszybciej w Warszawie?
Jeśli mieszkasz w Warszawie lub okolicach i szukasz sprawnego oraz szybkiego sposobu aby wyrobić kwalifikowany podpis elektroniczny, to skontaktuj się z e-signature.pl!
Nasze profesjonalne i skuteczne podejście sprawi, że kwalifikowany podpis elektroniczny otrzymasz już w ciągu 15 minut!
E-podpis to niezastąpione narzędzie w dobie coraz powszechniejszego wykorzystywania dokumentów elektronicznych w biznesie. Dzięki niemu podpiszesz dokumenty elektroniczne tak, jakbyś to robił odręcznie. Podpis jest ważny w całej Unii Europejskiej zarówno pod względem prawnym, jak i z punktu widzenia zabezpieczenia swoich interesów.
Nie zwlekaj i skontaktuj się z nami już dziś. Aby mieć pewność, że Twoje dokumenty elektroniczne są legalnie ważne i zabezpieczone, nie czekaj! Jesteśmy bezpośrednim przedstawicielstwem kwalifikowanego dostawcy usług zaufania EuroCert. Działamy najszybciej w Warszawie i okolicach.
Sprawdź jak w kilku krokach zamówić usługę VIP i otrzymać swój podpis w 15 minut.